Ogłoszenie nr 328245 - 2016 z dnia 2016-10-21 r.
Orzesze: Realizacja projektu Akademia Twórczego Ucznia – dostawa posiłków regeneracyjnych dla uczniów i nauczycieli w celu wzmocnienia potencjału edukacyjnego i edukacyjno – terapeutycznego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
„Akademia Twórczego Ucznia” projekt współfinansowany przez Unie Europejska w ramach srodków Europejskiego Funduszy Społecznego – Regionalny Program Operacyjny Województwa Slaskiego 2014 – 2020.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 316177

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Orzesze, krajowy numer identyfikacyjny 276257653, ul. ul. Św. Wawrzyńca  21, 43-180  Orzesze, państwo Polska, woj. śląskie, tel. +48323248800, faks +48323248826, e-mail rzp@orzesze.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.bip.orzesze.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizacja projektu Akademia Twórczego Ucznia – dostawa posiłków regeneracyjnych dla uczniów i nauczycieli w celu wzmocnienia potencjału edukacyjnego i edukacyjno – terapeutycznego
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest usługa cateringu polegająca na sukcesywnym dostarczaniu posiłków (w zestawach) w okresie trwania zawartej umowy na zajęcia pozalekcyjne organizowane w roku szkolnym 2016/2017 i 2017/2018 w ramach realizacji projektu pn: „Akademia Twórczego Ucznia” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszy Społecznego – Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego 2014 – 2020. CZĘŚĆ I Zestaw: POSIŁEK TYPU A 1) Jedna sztuka bułki tradycyjnej na podmłodzie o twardej skórce o wadze min. 90 g posmarowana masłem z plastrem sera żółtego i 2 rodzajami warzyw (np. z sałatą i pomidorem, z sałatą i ogórkiem, z sałatą i rzodkiewką) bądź z plastrem szynki i 2 rodzajami warzyw (np. z sałatą i pomidorem, z sałatą i ogórkiem, z sałatą i rzodkiewką), 2) Woda mineralna niegazowana, w butelce plastikowej – 500ml, 3) owoc (jabłko typu ligol lub lobo o wadze min. 100g; banan o wadze min. 150g) 4) Szacowana ilość posiłków w trakcie obowiązywania umowy 12 000. CZĘŚĆ II : POSIŁEK TYPU B 1) Poczęstunek w formie przerw kawowych dla 10 osób:  kawa 100% Arabica w termosach - 250 ml/osoba; z dodatkami: cukier, mleko do kawy w płynie  herbata czarna, gatunkowa w termosach – 250 ml/osoba; z dodatkami: cukier, cytryna w plasterkach;  woda mineralna niegazowana, w butelce plastikowej – 500ml,  ciastka biszkoptowe z czekoladą i galaretką – 2 szt/osoba;  ciastka kruche– 2 szt/osoba;  ciastka z nadzieniem – 2 szt/osoba;  paluszki słone – 20g/osoba. 2) Poczęstunek w formie gorącego posiłku jednodaniowego o charakterze drugiego dania, podane w pojemnikach jednorazowych (np. plastikowych/styropianowych) : Zestaw:  ziemniaki o masie ok. 200g;  porcja mięsa (pierś z kurczaka, kotlet schabowy) lub ryby (filet z dorsza, pstrąg) o masie min. 200g;  porcja surówki ok. 150g, 3) Szacowana ilość posiłków w trakcie trwania umowy – 20. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1 do SIWZ. 1.3. KODY CPV Główny przedmiot zamówienia: 55 32 10 00 - 6 usługi przygotowywania posiłków, Dodatkowy przedmiot: 55 52 00 00 - 1 usługi dostarczania posiłków. 55 52 40 00 - 9 usługi dostarczania posiłków do szkół. 1.4. Podwykonawcy: 1). Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 2). Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 3). Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 1.5. Zatrudnienie pracowników na umowie o pracę: na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: m.in. czynności związane z przygotowywaniem posiłków podczas świadczenia usługi i innych pracowników – minimum 1 osoba.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak

II.5) Główny Kod CPV: 55321000-6
Dodatkowe kody CPV: 55520000-1, 55524000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Zestaw: POSIŁEK TYPU A
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/10/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT62500
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
P.H.U. WEGA Krzysztof Kopiec,  info@restauracja-wega.pl,  Katowicka 5,  43-186,  Orzesze Gardawice,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 69984
Oferta z najniższą ceną/kosztem 69984
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 69984
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: POSIŁEK TYPU B
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/10/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT740.74
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
P.H.U. WEGA Krzysztof Kopiec,  info@restauracja-wega.pl,  Katowicka 5,  43-186,  Orzesze Gardawice,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 303.91
Oferta z najniższą ceną/kosztem 303.91
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 303.91
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Z powodu braku aktywności zostaniesz wylogowany za  sekund. Kliknij tu, aby pozostać na stronie..
Miasto Orzesze
Zamawiający
Pomiń łącza nawigacji
Szanowni Państwo,
Uprzejmie informujemy, że Państwa ogłoszenie przesłane w dniu 2016-10-21 zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 2016-10-21 (numer ogłoszenia 328245-2016).
Wszelkie uwagi i komentarze w sprawie publikacji ogłoszeń prosimy kierować na biuletynzp@uzp.gov.pl

Urząd Zamówień Publicznych.
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych