Ogłoszenie nr 328245 - 2016
z dnia 2016-10-21 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu„Akademia Twórczego Ucznia” projekt współfinansowany przez Unie Europejska w ramach srodków Europejskiego Funduszy Społecznego – Regionalny Program Operacyjny Województwa Slaskiego 2014 – 2020.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 316177
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Orzesze, krajowy numer identyfikacyjny
276257653, ul.
ul. Św. Wawrzyńca
21,
43-180
Orzesze, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
+48323248800, faks
+48323248826, e-mail
rzp@orzesze.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.bip.orzesze.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja projektu Akademia Twórczego Ucznia – dostawa
posiłków regeneracyjnych dla uczniów i nauczycieli w celu wzmocnienia potencjału edukacyjnego i edukacyjno –
terapeutycznego
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest usługa cateringu polegająca na sukcesywnym dostarczaniu posiłków (w zestawach) w okresie trwania zawartej umowy na zajęcia pozalekcyjne organizowane w roku szkolnym 2016/2017 i 2017/2018 w ramach realizacji projektu pn: „Akademia Twórczego Ucznia” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszy Społecznego – Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego 2014 – 2020.
CZĘŚĆ I
Zestaw: POSIŁEK TYPU A
1) Jedna sztuka bułki tradycyjnej na podmłodzie o twardej skórce o wadze min. 90 g posmarowana masłem z plastrem sera żółtego i 2 rodzajami warzyw (np. z sałatą i pomidorem, z sałatą i ogórkiem, z sałatą i rzodkiewką) bądź z plastrem szynki i 2 rodzajami warzyw (np. z sałatą i pomidorem, z sałatą i ogórkiem, z sałatą i rzodkiewką),
2) Woda mineralna niegazowana, w butelce plastikowej – 500ml,
3) owoc (jabłko typu ligol lub lobo o wadze min. 100g; banan o wadze min. 150g)
4) Szacowana ilość posiłków w trakcie obowiązywania umowy 12 000.
CZĘŚĆ II : POSIŁEK TYPU B
1) Poczęstunek w formie przerw kawowych dla 10 osób:
kawa 100% Arabica w termosach - 250 ml/osoba; z dodatkami: cukier, mleko do kawy w płynie
herbata czarna, gatunkowa w termosach – 250 ml/osoba; z dodatkami: cukier, cytryna w plasterkach;
woda mineralna niegazowana, w butelce plastikowej – 500ml,
ciastka biszkoptowe z czekoladą i galaretką – 2 szt/osoba;
ciastka kruche– 2 szt/osoba;
ciastka z nadzieniem – 2 szt/osoba;
paluszki słone – 20g/osoba.
2) Poczęstunek w formie gorącego posiłku jednodaniowego o charakterze drugiego dania, podane w pojemnikach jednorazowych (np. plastikowych/styropianowych) :
Zestaw:
ziemniaki o masie ok. 200g;
porcja mięsa (pierś z kurczaka, kotlet schabowy) lub ryby (filet z dorsza, pstrąg) o masie min. 200g;
porcja surówki ok. 150g,
3) Szacowana ilość posiłków w trakcie trwania umowy – 20.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1 do SIWZ.
1.3. KODY CPV
Główny przedmiot zamówienia:
55 32 10 00 - 6 usługi przygotowywania posiłków,
Dodatkowy przedmiot:
55 52 00 00 - 1 usługi dostarczania posiłków.
55 52 40 00 - 9 usługi dostarczania posiłków do szkół.
1.4. Podwykonawcy:
1). Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
2). Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia.
3). Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.
1.5. Zatrudnienie pracowników na umowie o pracę: na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: m.in. czynności związane z przygotowywaniem posiłków podczas świadczenia usługi i innych pracowników – minimum 1 osoba.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
55321000-6
Dodatkowe kody CPV:
55520000-1,
55524000-9
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR: 1
| NAZWA: Zestaw: POSIŁEK TYPU A |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/10/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT62500 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
P.H.U. WEGA Krzysztof Kopiec,
info@restauracja-wega.pl,
Katowicka 5,
43-186,
Orzesze Gardawice, kraj/woj.
śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 69984 Oferta z najniższą ceną/kosztem 69984 >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 69984 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2
| NAZWA: POSIŁEK TYPU B |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/10/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT740.74 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
P.H.U. WEGA Krzysztof Kopiec,
info@restauracja-wega.pl,
Katowicka 5,
43-186,
Orzesze Gardawice, kraj/woj.
śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 303.91 Oferta z najniższą ceną/kosztem 303.91 >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 303.91 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.